Модуль 10.
Фасилітація не зовсім характерна для нашої системи освіти. Для мене бути фасилітатором починається з того, що мої учні, коли зустрічають мене, посміхаються , радіють і починають розказувати мені про свої справи. Якщо навчання проходить у приємному психологічному кліматі, то це уже перший крок від організатора до фасилітатора. Наступним кроком може бути врахування інтересів учнів при формування комплексу навчальних завдань.
Фасилітація не зовсім характерна для нашої системи освіти. Для мене бути фасилітатором починається з того, що мої учні, коли зустрічають мене, посміхаються , радіють і починають розказувати мені про свої справи. Якщо навчання проходить у приємному психологічному кліматі, то це уже перший крок від організатора до фасилітатора. Наступним кроком може бути врахування інтересів учнів при формування комплексу навчальних завдань.
Комментариев нет:
Отправить комментарий